Mötte bil efter bil.

Blev tyvärr ingen cirkelträning idag och karma slapped me in the face direkt. Jag bestämde mig nämligen för att sticka på en joggingtur istället, skönt var det men jag gillar inte alls att möta folk jag känner eller ens vet vem är, eller tja, unga överlag. Det är inte som att det är pinsammt precis eller att jag skäms eller något utan mer bara att jag känner mig obekväm. Men jag mötte bil efter bil efter bil full men "unga"... helt löjligt av mig att ens reagera på det egentligen men det känns inge skoj för det :P
Hemma igen hade jag ett långt, riktit slött samtal med Sara medan jag hälde i mig mängder med vatten, var helt uttorkad :D
Annars har jag kollat några avsnitt Lost och slöat en massa. Och nu är det sovdags.
Dröm sött<3


Låten är det inget speciellt med egentligen men jag gillar lyssna på den när jag springer, man får liksom energi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0