Första april.

Såhär lagom på första april ser man ut genom fönstret och får syn på dagens största skämt. Lätt...

Nu har det dock övergått till att regna men endå, värmen kunde ju börja komma redan tycker man.
Ett annat skämt är mitt finskapluggas. Det är fösta gången jag inte känner ångest, tress och typ börjar gråta när jag läser till ett finska prov, och jag tror inte jag överdriver när jag säger första för denna gång orkad jag inte bry mej alls eftersom jag vet att jag inte har någon chans. Jag är helt och hållet inställd på att skriva om provet redan så det känns lönlöst att försöka. Har läst allt en gång men inget alls har fastnat så skulle behöva sjukt mycke tid för att hinna prenta in allt och eftersom dagen snart är slut är det inte möjligt. Bättre tur nästa gång bara :)
Kollar en film klar, går igenom lite finska och sen ska jag sova
Dröm sött<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Taack gumman :)<3

2012-04-01 @ 22:01:02
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Ja visst är dom fina?:D

2012-04-02 @ 15:29:36
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0