Första besöket till bilskolan.

Tisdag 10 april
Sista perioden för det här läsåret är nu här och när jag höll på att gå fel imorse eftersom jag inte lärt mig min läseordning än. Ritade en timme också så nu har jag börjat med att trycka grodan, den blir inte riktigt som jag ville ha den men en groda är det allt så strunt samma.
Efter skolan stack jag en sväng på stan med Sara sen hem och såg sista avsnitten av The Secret Cirkle så nu är det bara att med spänning vänta på nästa säsong.
Klockan sex började bilskolan så var där i en och en halv timme och vi gick igenom lite hur det kommer gå till. Gick hem, åt gröt, nördade, gjorde finskaläxa och så har jag bara suttit och snackat med Silvester. Det var länge sen sist så superkul :)
Men nu ska jag börja krypa under täcket så dröm sött<3


Sara har hämtat med sig denna söta chokladplatta från Holland där hon spenderade påsklovet till mig. Tack!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0