Suttit i snurrande bil.

Onsdag 11 april
Efter två timmar modersmål gick jag och ritade. Mat och fixa den klart min tygpåse helt i teckan. Så var det dags för "temadag" och teat var krockens anatiomi. Handlade i princip om hur otroligt många liv säkerhetsbältet kan rädda. Snubben som snackade var sjukt rolig och intressant att lyssna på, han hade jobba inom akuten så han hade en del storyn han delade med sig av. Så fick vi även testa att sitta i en bil som snurra runt på tak. Det var skoj att få testa faktist.
Slutade tre och följde med Sara till sportplan. Klockan sex var det cirkelträning så stack dit och när vi kom därifrån stod vi länge och snacka skit innan hon sen stack och jag sprang en rätt kort runda och kom sen äntligen hem och duschade. Har suttit och lyssnat på musik och snackat med folk men ska strax sova.
Imorgon blir det lite skola, häng med Sara och bilskola ser det ut som.
Dröm sött<3


Min tygpåse, blev inte helt som jag ville men helt okej, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0