Grauig Danny look-alike O_o

Fredag 13 april
Börja tio å efter två lektioner hade jag håltimme så stack till butiken med Sara och Katten. Två timmar modersmål där vi fixade klart ett kort litet grupparbete och sen stack jag till stan med Ela och träffa lite rolit folk :)
Kom hem och packade ihop lite saker för att komma till pappa. Eftersom han är bortrest en vecka så ska vi va här å sköta om kissekatten. Så kom sara här via och vi åkte till hennes.
Nio-tiotiden stack vi till abc och satt där några timmar. Åt en liten hamburgare och kände mig fet, snackade om en massa intressanta saker, hade sjutk kul och såg en Danny Saucedo look-alike, så sjukt grauuh! O_o Haha! :D Och lite annat också :)
Nu sitter jag och snackar en massa random men ska strax sova.
Dröm sött<3

PS.
Sweet när folk blir sura på en av nån heelt mysko och typ orelevant (eller va man ska säga) orsak... :D


Hittade ingen bild där de var jättelika men jag orkar inte söka så noga heller :P Han såg mycke pojkigare, yngre å busigare ut liksom. Men eftersom jag råkar tycka attt Danny är något utav de snyggaste som vandrar runt på vår jord så var denna look-alike inte alls illa den heller ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Han är sååå snygg! Och bra såklart, har sett honom

Uppträda dem tre senaste åren, får se om man kan se honom

I år igen :)

2012-04-16 @ 13:05:45
URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0