Jag har tur som har såna fina vänner.

Måndag 16 april
Lite timmar och så ett besök hos studiehandledaren som tog onödigt länge. Stan med Sara och Katten på håltimmen och sen nån halvtråkig dans och koddboll på gymnastiken. Skyndade till lägenheten för att ta en dusch för att upptäcka att det inte kom varmt vatten så typ frös sönder bara av att spola över mig snabbt ett varv. Det var nog den snabbaste dusch jag någonsin tagit.
Stack sen till stan och träffade Ela och Jenni, senare kom även Jay dit. Vi var så jädra slö och bara skrattade åt precis allt, sådär som jag alltid är men anyway :D
Så stack de på bio och jag hade turen att få skjuts hem av snälla Sara som precis råkat sluta sin träning.
Tog en joggingtur nu på kvällen och fasen vad det tog i vaderna. Efteråt fick jag äntlige min efterlängtade långa, varma dusch. Så skönt efteråt. Jag kände mig både duktig och ren, höhö.
Så har jag fått höra lite mindre trevliga saker, ena värre än de andra men det kommer nog att ordna sig :)<3
Nu har jag länge suttit och snackat med en helt underbar människa och haft helt otroligt skojiga diskusioner om allt mellan himmel och jord. Jag har tur som har såna fina vänner, synd bara att en del av dem bor så himmla långt borta :/ Oavsett så är jag lycklig över att ni finns<3
Nu borde jag verkligen sova men Titanic kommer på tv så tänkte se den slut först, bara några minuter kvar. Har aldrig sett hela och även denna gång är det mycket jag missat men helt ärligt tycker jag att den filmen är överskattad. Leonardo är i och för sig förbaskat snygg så honom kan man ju alltid kolla på^^
Dröm sött<3


Så avslutar vi detta med en helkonstig bild på mig bara för sakens skull liksom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0