Lyckad textförståelse!

Onsdag 18 april
Började med modersmål klockan åtta, inte särskillt muntert att sticka upp så tidigt. Hade en håltimme, mat, kort grupphandledning, ingen finska och sen två håltimmar till. Då passade vi på att smita till stan. Sist två timmar engelska. Vi fick ut textförståelse och till min förvånan hade det gått riktit bra, när jag först fick pappret trodde jag såg på det upp och ner och att det egentligen stod en sexa men nejdå jag hade verkligen lyckats få en nia. I engelska?! Har nog aldrig hänt förrut så jag blev riktit glad. Så gjorde vi en hörförståelse som jag inte alls vet hur gick.
Åkte sen hem med Sara :)


Woppidoo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0