Dagsverk imorgon.

Torsdag 19 april
Jag började dagen med en joggingtu eller nja, egentligen börjarde jag den med en riktigt lång och skön sovmorgon men när jag äntligen orkat ta mig upp blev det att springa.
Sen bara slöas tills det var dags för bilskola. Gick hem och anmälde mig till nästa veckas omtent i finska... usch. Så har jag suttit och snackat med världens bästa Silvester och annat skoj.
Imorgon har vi dagsverk så ingen skola då heller. Ska väl städa för det behövs verkligen och dessutom fyller mamma på lördagen så då kommer det kanske lite folk hit, inte bra om det ser ut som stormen varit framme och rivit omkring allt då liksom :D
Dessutom borde jag kanske baka något.
Men strax sova.
Dröm sött<3


Varm och mysig tröja och så gott som osminkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0