Jag gillar att skriva finskaprov?!

Måndag 2 april
Vaknar ser ut genom förnstret och får syn på ennu mer snö. Tråkigt.
Gick till skolan och skrev finskaprov. Jag gillar känslan av att sitta där och försöka skriva just finska och jag är inte ironisk. Jag vet inte varför, antagligen för att andra ämnen stressar jag med men finskan har jag inga förväntlingar med så kan bara sitta och skriva i lugn och ro. MEN underkännt blir det, det kan jag lova. Resten av dagen har mest gått åt till religionspluggas och en superkort joggingrunda som var förjävlig eftersom det slaskade.
Kom från duschen för en stund sen och nu ska jag sova.
Dröm sött<3

Några supergoda fruktdrageér eller vad de heter har också slunkit ner. Så sjukt goda juh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0