En massa städas.

Fredag 20 april
När mamma stack på jobb imorse halv sjutiden kom Tarzan och började tromas med mina ben men lyckades tur nog sova vidare endå och efter att även idag tagit en lång, skön sovmorgon började jag dammsuga hela huset, ordnade upp lite och torkade skrivbord, hyllor och sånt i rummet och bök. Hittade en massa skoj. Bland annat en hel del frn Thailand så massa minnen dök upp^^ Sen ansåg jag mig färdig och bara slöade men så kom pappa hem från österbotten tidigare än planerat så efter att ha ätit en supergod kycklingsallad kom vi hit till lägenheten och så började jag städa här också. Dammsuga alltihop, torkade allt i rummet och redde upp hela bokhyllan, hittade en massa onödigt papper och ordnade upp anteckningar från tidigare kurser. Så lite har jag fått gjort endå.
Annars har det regnat hela dagen så lite småtrist men så länge det inte snöar får man vara nöjd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0