En varm dag.

Söndag 22 april
Vaknade tio ungefär. Har suttit och kollat på tv en massa men så var det ju så fint väder så gick ut på balkongen och läste i en bok jag ska skriva om i modersmålet så den börjar snart vara färdigläst. Men ärligt där på balkongen kändes det verkligen som det var sommar, så mysigt. Och de kommande dagarna hade de lovats lite regn men endå någorlunda varmt så hoppas våren har kommit för att stanna nu äntligen :)
Finskaläxa som är fixad med att plugga till omtenten har det inte blivit mycket av. Visst har jag öppnat boken med det är sen allt också så inge vidare. Hela morgondagen kommer gå till att läsa finska. Inte kul! Och så borde jag göra lite annat skolarbete också men ska väl gå bra hoppas jag. Fan jag kommer rätt troligt bli tvungen att komma på omtenten i sommar också, det skulle verkligen inte kännas bra att behöva skriva finskaprov på sommarlovet :P
Kom nyss från duschen och ska precis sova så jag orkar imorgon så jag kanske slipper skriva om en gång till, vem vet, chansen finns ju faktist att jag lyckas trots att den är liten :D
Dröm sött<3

Tumblr_m2qu5z8gi51qjmq46o1_500_large
Snart riktigt shortsväder får man hoppas^^ (från weheartit ofc).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0