Till Ekenäs torg med Sara.

Onsdag 25 april
Modersmål och så yrkesinfo om juristyrket. Sjukt ointressant tyvärr. Efter maten finska och på håltimmarna stack jag med Sara och Katten till butiken, köpte morötter och satt i den sköna vårvärmen. När vi slutade hängde jag med Ela och Jenni. Träffade också bland annat Tony och Max. Så kom jag hem och lite senare tog jag skotern till Sara. Vi åkte sen till Ekenäs och lyssnade på bland annat Lill-Fill och Mikko Sipola. Där träffade vi Sebbe, Larisza, Robin, Danno och en massa andra^^
När allt var slut gick vi ner till stranden en stund och fotade lite. Blev hämtade och hemma hos henne satt vi och snackade lite strunt innan jag körde hem lite väl sent så fy fasen vad det var kallt! Just nu sitter jag bara och ser på Lost, borde verkligen sova men kan inte sluta kolla. Bara ett avsnitt till! :D
Dröm sött<3

http://3.bp.blogspot.com/-JnIrJRh02qw/T4iDT7FRQWI/AAAAAAAABKA/DZdw2fNF134/s1600/mikko.jpghttp://dizi.ratata.fi/data/dizi/images/xl/xl_15april2011LillFillBW.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0