Bilskola och häng med Jenny.

Torsdag 26 april
Borde ha stuckit till skolan för att rita lite men orkade inte så har varit hemma nästan hela dagen. Enda till sextiden då jag stack till bilskolan, efteråt hängde jag på stan en stund med Jenny^^
Hemma har jag fixat lite skolarbeten och snackat med skojjiga människor men ska sova nu.
Dröm sött<3

Sådär som ett litet onödigt PS.
Fick höra en del som verkligen var en eye-opening. Och jo saningen tar ont ibland men jag behövde det och eftersom jag inte heller kan göra något åt det är det bara att bita ihop, acceptera det och leva med det. Det blir mycket lättare då :D
Fotat igår. Vi leker tuffa men jag lyckas nog bättre med att ha en underlig min :D (©Sara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0