Sommarstuga och häng med Jenny.

Lördag 28 april
Vaknade imorse så förbaskat trött. När jag äntligen orkat dra mig ur sängen stack jag ut och låg i solen och läste ut en bok, Tusen strålande solar. Riktigt bra bok. Borde börja göra skolarbetet om den klart snart också. Fyratiden kom pappa och mofa hit så vi åt. Lite senare stack jag på en joggingrunda och efter lite tänjning, packning och sånt åkte jag med pappa upp till Karis. Var påväg till lägenheten men nr vi kom dit förstod jag att jag måste ha glömt nyckeln där inne så dit slapp jag inte. Åkte istället till pappa så det var ju inget stort problem men endå, hur dum får man bli?
Hoppade i duschen direkt och stack sen med Jenny till Abc. Snackade skit och hade skoj innan vi sen åkte en sväng till Ekenäs. Träffade Sebbe, några Jennys kaverin och lite andra. Kruisa runt lite och så tillbaka till Karis. Nu mummsar jag Twix och funderar om jag borde ta och börja sova :D
Dröm sött anyway!<3

http://malinsblog.files.wordpress.com/2012/01/tusen1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0