Dröm 1

Jag drömde nått som faktist påminnde lite om en mardröm inatt.
Vi var i en trollkarls hus. Först när man öppade en lucka (fanns en massa liknande grejer) var det tomt men om man öppnade igen sprang det fram en massa hundar^^ Så en hund klädde jag någå mystiska kläder på och så lade den sig på rygg i en säng. Lite senare hade pappa gått och flyttat täcket så hunden låg helt under så jag blev skitarg på honom att han däremot hade flyttat täcke för att han hade gömmt ett lik där reflekterade jag knappt över x)
Så ute på gården var en bil med en osynlig häxa i och mamma hade stuckit för hon hade gått över på den onda sidan, häxans sida. Och vad man än frågade pappa så fick man inga vettiga svar så jag var mer förbannad, irriterad och typ frustrerad är rädd så ingen mardröm med andra ord. Undrar när jag ska drömma min första riktiga mardröm :D

http://i2.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens2127907module13649528photo_1232995961Salem_Witch_Tree.jpg


Kommentarer
Postat av: sara

Hahahaha

2012-04-30 @ 06:14:29
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0