Teater med Sara.

Onsdag 4 april
Innan jag duschade och gick till skolan imorse dammsugade jag...
Vad har det tagit åt mig? Jag brukar ju sova till absolut sista minuten, men visst bra att det var gjort sen för jag tycks låssa hår som en hund nu när det börjar bli vår -.-
Fick ut religionsprovet. 7 så det duger, fett tråkig kurs dessutom, kristendomens historia, nejtack.
Stan med Sara en sväng och så var vi ju påväg till gymmet, jag, Ela och Jenni men vi sköt upp det till imorgon istället eftersom Ela hade annat. Istället har jag suttit och kollat på Hart of Dixie. Sjutiden stack jag med Sara och kolla på en teater elever i folkis lagt upp, Mor Courage och hennes barn. Inte den bästa jag sett men inte var det något fel på den heller. Snart ska jag sova, får se om jag skulle orka ta mig till skolan och rita lite imorgon för är egentligen ledig. Sen kommer Ela övernatt också så vi ska hitta på massa skoj !

http://www.vnf.fi/Aktuellt/morcourage_l.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0