Ovärd film och youtube work-out... x)

Lördag 7 april
Hoppade i duschen och gjorde mig klar för att sticka till påskmarknaden. Träffade Nette och henne kompis, senare hängde Api på och följde även med hem sen. Vi kollade Remember the Daze, så ovärd film.
Sen Api stack har jag kollar några avsnitt Hart of Dixie och så sökte jag på home work-out på youtube och körd tre stycker som var tio minuter var och efter det var jag riktit utkörd. Youtube work-out, jo okej låter stört men har ni kollar in termometern? Jag vill i varje fall inte ut och springa i denna kyla och detta var faktist rätt kul :D
Annars har jag bara surfat runt, läst lite bloggar och snackat med Katten^^
Men strax borde jag ta och krypa under täcket.
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0