Woopi! :D

Jag överträffade mig själv. Jag har länge trott att joggning 4 km i sträk är min limit och den kommer inte rubbas på en tid men jag har undervärderat mig själv trevligt nog för klarede att sprang 6 km! När jag mätte hur långt det var (på google maps haha, så det är inte så exakt kanske men jag försökte :P) bara gapade jag men blev såklart suuperglad^^ Mitt mål var att efter sommaren klara 8 km, alltså hälften mer vilket nästan lät lite småskrämmande men nu låter det som att jag kan klara det utan problem. Men det är ju bara det att konditionen förbättras rätt fort så den är det inte så stora problem med egentligen men mina lår. De var sååå sjukna när jag hade sprungit klart eftersom jag inte har så mycket muskler som orkar sånt men får bara fortsätta spriga så ska det nog gå tillsist :)

215680269624681599_cn5tiljm_f_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0