Fest i Ekenäs.

Fredag 27 januari
Klockan åtta bar det av iväg till skolan för att skriva geografiprov. En del frågor gick rätt bra medan andra inte alls gick så bra. Fick ut ett engelskaprov som hade gått superdåligt. Tänker inte ens skriva vad jag fått men godkännd blev jag i varje fall.
Tolvtiden slutade jag så kom hem. Var duktig och diskade till och med. Men tre stack jag tillbaka till skolan när Ela slutade. Hon skulle bli övernatt här.
Vi sträckte i stan med Jenni, Bena och lite andra. Jenny kom också senare. Vi sträckte runt överallt, bland annat till uncan (mjau) tredje gången i mitt liv som jag varit dit nu. Så sträcker folk lite i rummet och man kan undra varför men trevligt var det ju. Senare var Jimmy också där med oss en sväng. Tiotiden körde mamma mej, Ela och Jenny till ABC där vi satt och snackade skit. Träffade på Robin så vi snackade lite med honom och gick sen med honom till Shell. Åt franskis och catchade upp lite. Runt tolv blev vi bjudna på en fest till Ekenäs som de andra ville på så vi åkte dit. Helt okej men rätt tråkigt egentligen. Ingen hade fiilis utan satt bara och stirrade surt framför sej ungefär (eller jag hade det men så var jag den enda också) plus att alla somnade hur tidigt som helst. Meeeen sålänge det var lite liv i människorna hade vi kul. Sjutiden på morgonen stack Jenny, Ela och jag ner på våningen under och lade oss och sova.


... höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0