Gamlas Dans och Pikku Penkkis.

Fredag 17 februari
Blev lång sovmorgon och så duscha och göra sig klar innan Sara kom hit efter att ha fotograferat första Gamlas Dans uppträdandet klockan tolv. Så till två gick vi båda till skolan för att se och fota det andra uppträdandet. Det var fint och jag ångrade nog nästan att jag inte var med för roligt skulle det varit. De hade så fina klänningar allihop och den sista dansen de själv koreograferat var sjukt bra.
Ungefär en timme senare var jag hemma igen. Gjorde inget alls fören fem då jag sticka tillbaka till skolan för att hjälpa till med serveringen. Kokade kaffe i mängder bland annat.
Klockan började närma sig sex och korridoren/tamburen började fyllas med folk så där gick jag genom folkmassan med kaffekanna efter kaffekanna.
Så började uppvisningen och vi alla gick upp till salen. Lika bra som förra gången. Så gick jag fem minuter innan det var slut ungefär så vi skulle vara klara att servera kaffe när människorna började strömma ner. Allt gick bra och efter att ha städat allt for jag med till Sara. Lite senare bar det av till Box i snappertuna för Pikku Penkkis. Hade en bil framför och en bil efter hela vägen, lite de kan råka med tanke på att vi var långt ute i ödemarken (kändes det i varje fall som) :D
Drack bål och annat gott, dansade och hade riktigt jävla roligt. Satt och snackade skit med massa folk men så fyratiden ungefär ringde jag efter mamma så hon fick hämta oss. Taxi och skjuts kom ungefär samtidigt så nästan alla stack hem då. Förutom de som sov där. Hem och somnade direkt efter en rolig kväll. Tack allihop! :D




De var alla så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0