Hårgfärgning.

Söndag 12 februari
Nette kom hit och vi färgade hennes hår. Mörkbrunt denna gång. Jag blir nog nästan lite avunsjuk. Fick höra lite roligt skvaller och så snackade vi om det mesta. När hon stack vandrade jag iväg till Api och Robin.
Han var bort en stund men sen snackade vi om allt som hänt sen sist. Det var ju en tid sen jag var dit så fanns en del.
Hemma igen hade jag som vanligt fina konversationer med den enda och den andra. Vasabon ritade en fin bild till mig. Vad den förestället tänker jag inte dela med mig av men fint... Han kan verkligen det där mer människans anatomi. Kunde inte sluta skratta :D


Typ sån frisyr och hår skulle vara kul att prova, jag tror inte jag skulle passa i och för sig men lockar att testa gör det endå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0