Kort tripp till Ekenäs med mamma.

Fredag 3 februari
Började åtta, tre timmar senare hade jag haft modersmål där vi under kursen ska skriva några uppsatser så det verkar helt kul och en timme finska. Kommer inte klara denna känns det som. Det är bara att hoppas på mirakel då x) Stack till stan med Cassu och så vidare till Ekenäs med mamma en sväng. Skulle söka en mössa i Seppälä som jag vet har funnits där men hittade ingen. Inget annat jag testade var heller särskillt bra så kom därifrån tomhänt. Däremot hittade jag en oversize skjorta som inte alls är min stil men såg mysig ut och hittade också en mössa till sist. Inte precis sån jag vill ha men gillar den endå.
Hem och nån timme senare stack jag och Jenny till stan. (Och jag blev glad av helt löjliga saker som vanligt^^). Vi bestämmde oss för att gå till Abc sen. Lite kallt men inte så farligt som jag trodde :P Tuut-tuut... (höhö).
Köpte franskis, såå gott. Så snackade vi med lite människor och så hämtade mamma så vi inte skulle frysa iväg på hemvägen. Körde hem Jenny och har sen dess suttit här och snackat om en massa underligt men massa folk.
Har också blivit bortbjuden till underliga ställen idag. Tack men nej tack :)

Ps. Kanske liiite despeart endå när shakk som man nästan inte känner järmar att man ska komma till dem och sova, jonä nog är folk roliga nog.. x)

Teini.. jö xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0