Hår som sockervadd och lyckat prov.

Måndag 6 februari
Hade finska två timmar efter att nästan försovit mig. Förstår inte mycket hittills och misstänker att det kommer fortsätta lika resten av kursen... Efter det en tråkig timme religion. Kursen handlar om kristendomens historia... Låter inte jätteintressant i varje fall. Hämtade också psykologiprovet och blev skitglad när jag såg vad jag fått. 10- Wihoow!
Så hade Sara och jag tre håltimmar så vi stack hem till mig. Snackade, fixade med lite saker, skrattade och catchade upp. Så var det bara att byta om och gå tillbaka till skolan för att ha gymnastik.
Vi hade volleyboll, skitkul. Fast vi var en mindre än alla de andra lagen så vann vi två av tre matcher! :D
En sväng på stan med Sara innan jag kom hem, duschade, kokade makaroner, fixade en finskaläxa (försökte*), snackade med intressanta människor och annat trevligt.
Har fått höra lite underliga saker av människor också. Bland annat Nette och Jenny.
Nette skriver till mej "jag saknar dig!!!!!!!!! ditt blonda hår, doftar så gott, jag skulle bara vilja äta de för de e som sockerwadd W_W" och några minuter senare skriver Jenny "jo heihei gör barn med mei ;)". Just de ja, rawr ;)
Har fått höra dom underligaste sakerna ever hela dagen i och för sej men jo.. men jag älskar er alla^^<333
Sen började diskusionerna djupna lite men då var jag tvungen att sova så det kändes ju lite elakt.


(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0