Natturnering 2012.

Helgen 4-5 februari
Lördagen började med att försöka sova länge men vakan redan 11. Duschade och gjorde mig klar så kom Jenny hit^^ Vi stack till stan med Tony och Marie. Så till Ekenäs och nattfotisen. Kollade lite matcher och träffade människor. Larisza som jag inte sett på evigheter, Jimmy som försökte snödöpa mig och tyckte att jag borde heta Helena istället, Isa, Alisa, Sebbe och en massa annat folk också!
Senare mot kvällen stack Larisza och de andra på någon fest till Pau och vi hade turen att få följa med. Det var rätt lame när vi kom dit så gick rätt fort men vände lika snabbt oh gick tillbaka och tur var det för sen hade vi sjukt roligt med Vasabor, Ålänning och lite Ekenäsbor. Drack en massa underliga blandninagar av det ena och det andra som jag inte riktit vet vad var och så lite öl också. Dansade på bordet med Jenny och dansade som galningar annars också. Hade fiilisen på topp och skrattade åt det mesta. Vi var en sväng tillbaka till hallen också så de spelade, de förlorade men det gjorde absolut inget för dom ägde endå x)
Festandet fortsatte men en efter en höll de på att somna så vi sket i dem och stack tillbaka till bollhallen en stund innan vi vandrade iväg ut i kylan och väntade på 09.37 tåget till Karis. Så satt jag mest här. Efter att ha varit vaken 29 timmar, alltså ungeför klockan fyra så klarade jag inte av att hållas vaken mer så kröp under täcket. Hade klockan att ringa en timme senare men märkte inte alls när det ringde. Tre timmar senare vaknade jag istället av att Tony satt i stan och ville ha sällskap. Jag kunde int brytt mej mindre just då. Tvingade mej i varje fall att vara vaken några timmar sen men ut på stan vägrade jag att gå. När jag gick och sova igen sov jag som en stock resten av natten i varje fall. Var rädd att jag skulle vakna tidigt och inte somna om men jag skulle lätt kunnat sova måånga timmar till :D


Sötnos<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

YI ser ju mega fet ut ;s

2012-02-07 @ 14:15:40
URL: http://egnaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0