Rolig kväll med sjuka fötter.

Fredag 10 februari
Började dagen med två timmar uppsatsskrivning. Visst kom jag en bit framåt men fick men fick inte mycker skrivet. Så en timme finska. Vi började med ett nytt stycker - pest! Slutade sen men stack och äta med sötnötarna. Efter det hade sara två håltimmar så satt där med henne en stund.
Hemma var jag supertrött så tänkte ta en tupplur men så kom en snubbe som skulle fixa på våra datorer så det kändes ju bara jättedummt att ligga och sova. Men sov en stund och så läste jag lite.
Så var det att äta lite och börja göra sig färdig. Dusch, smink och hår. Så iväg. Via butiken och sen plockade upp Sara och iväg mot Tenala.
Jag hade energi som fan och dansade som en galning
(tre timmar i sträck ungefär).
Kanske inte snyggt men sjukt roligt. Larisza, Alisa, Isa, Robin och en massa annat folk träffade vi. Hade superroligt och med klackar på började fötterna värka fort så blev att vara barfota sen men det funkade bra det också.
Roliga, anständiga, jobbiga och dansande folk. Ja det var en salig blandning. Men det var mindre folk där än jag väntat mig.
Efteråt körde vi hem Sara och sen hem och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0