Lång skoldag.

Tisdag 7 februari
Religion två första timmarna. Och så en håltimme som jag spenderade i datasalen. Passade på att fixa finskaläxan då också. Efter maten hade vi historia. Tråkigt var det men tiden flög iväg. Jag tycker inte det är intressant men om hela kursen kommer fortsätta gå såhär fort så kan jag inte klaga. Hela finskalektionen gick sen åt till att gå igenom läxa. Och två sista timmarna modersmålskursen i uppsatsskrivning. Vi började på våra första uppsatser. Jag är inte alls nöjd med det jag fått ihop så kan hända att jag skriver om allt. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om...
Så slapp jag äntligen hem efter veckans längsta dag. Städade lite. Typ ordnade alla papper från förra perioden och sånt. Så försökte jag mig på den nya finskaläxan, snackade med vasabo och annat roligt folk och musik såklart^^


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0