Chill i snön.

Onsdag 15 februari
Efter en underlig dröm vaknade jag, gjorde mej klar och stack till skolan. Historia. Ville bara sova. Så grupphandledning efter det men den gick fort. Efter det en kvart finska. Så skulle vi ha studiehandledning men jag och två andra stack iväg och fixade lite dekoration till gammlas dans istället.
När vi var klara med det åkte jag med hem till Sara. Var ute i snön och fotade en massa skojigt men det blev rätt kallt och vått efter en stund så vi gick in. Kollade film, Going The Distance, helt okej men inte jättebra och så mummsade vi i oss varsin smörgås med lite glass som efterrätt^^
Halv sextiden var det bara att byta om och stika iväg på cirkelträning. Riktigt skönt var det och kände för första gången på länge att jag hade både lite kraft och motivation. Mina armar och kraft i samma mening är en lögn bara det men kände att jag orkade någorlunda för att vara jag ska vi säga :)
Hem och duscha och så har jag mest suttit här.


Ser ut som Sara sitter lugnt i snön å chillar och själv kryper jag upp från undergjorden täckt med snö :D Hihi men jag gillar den. Puss gumman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0