Tony påstår sig hata mig x)

Söndag 29 januari
Sov skitlänge och var sjutk trött hela dagen. Gjorde inget. Diskade och städade och kollade tv och that's it typ.

Måndag 30 januari
Trots provvecka och inget prov var jag tvungen att dra mig till skolan till åtta. Vi skulle presentera våra arbeten och det gick väl okej och resten av timmarna var det bara att sitta och lyssna på de andras. Geografiproven var inte rättade så fick inte veta vad jag fått.
En timme efter att jag kommit hem kom Sara hit. Vi chillade och snackade strunt. Hon stack så så ringde Tony så stack ut med honom. Han berättade hela tiden för mig hur mycket han hatar mej... trevligt att träffast.. jo visst hördu x) Så stack vi via tågstationen när Marie kom och annars bara runt stan. Bibban, bussis och så med lite skoj shakk.
Tony och Marie åkte iväg med bussen så jag gick och köpte glass och kom sen hem. Åt lite och gjorde inget särskillt. Åttatiden däremot stack jag iväg och träffa Jenny. Gick emot henne innan vi sen gick en sväng runt stan. Följde henne en bit sen också. Hemmåt i rast takt och skönt var det men lite varmare skulle det gärna få bli NU!

Mängder med snö är det överallt och det är mys^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0