Underlig film som tidsfördriv.

Torsdag 9 februari
Alla datorer var upptagna när vi skulle skriva vidare på uppsatserna så satt där och bara stirrade framför mej ungefär i en timme. Långtråkigt men det fanns ju inte så mycke annat att göra heller. Efter maten hade jag en håltimme så stack med Sara och Katten till butiken och köpte lite godsaker. Religionstimmarna segade sig fram och när de äntligen var över hade vi Snillemöte. Vet fortfarande inte vad jag ska skriva men får tänka ut något inom kort.
Hemma har jag kollar filmen Another Earth som jag inte rekomenderar. Tråkig och händelsefattig. Stod att det skulle vara ski-fi och den verkade intressant så fasten redan början var seg satt jag med hopp om att den skulle bättra sig... Det gjorde den visserligen aldrig så satt och ödade en massa tid.
Kollat lite bilar har jag också gjort. Suprise? Jo men sant. Jag ska ha mammas gammla bil så jag behöver inte bekymra mig om något sådant men jag kan endå sitta och drömma mig bort^^


Se den inte om ni inte är i desperat behov av att förlora tid (även då hittar ni säkert något bättre).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0