As simple as that.

Sött när shakki får rage på en när man säger vad man tycker. Lite löjligt kan jag nog tycka att det är.
Det var snacka om socialbidrag och när jag sa att jag tycker att en som inte ens försöker hitta ett jobb trots att den är fullt kapabel till att arbeta så får den nog lite skylla sig själv om staten inte vill betala bidrag. Personen i fråga blev så arg att den sa åt mej att då å dö. Sen tog den bort mej på fb. Moget som fan^^
Känsligt ämne? Tydligen. Men orka bry sig. Jag sa ju bara min åsikt, det gillades dock inte verkar det som... Voivoi :)
Tumblr_lyqfbt8bht1r1usuyo1_500_large
If you don't accept my thoughts then I can't stand you anymore... As simple as that :)

Med dessa ord säger jag gonatt. Dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0