Tre och en halv månad kvar.

Dedär med att närma sig 18. Ser fram emot det massor samtidigt som det är lite skrämmande. Det är så mycket som det känns som om jag inte har hunnit med ennu.
Ung och fri säger man men är det så? Visst man kan bestämma själv så jo men man har ansvar så då är man ju på sätt och vis inte fri. Men oavsett så väntar jag med spänning. Bara ungefär tre och en halv månad kvar nu.
Det verkar ju som att det är världens grej att fylla 18, bli myndig, få körkort och få gå på barer men egetligen kommer det antagligen inte alls att kännas annorlunda alls, det är den bilden man har bara :D

Sara har mindre än en vecka kvar innan hon fyller. Jag är nog lite avunsjuk :)

http://www.m3e30.se/phpBB2/userpix/2_DSC_1956Custom_1.jpg
http://www.m3addict.com/e30-bmw-m3/e30-m3-pictures/e30-bmw-m3-001.jpg
Jag vill köra runt i någon av dessa bilar. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0