Jag skämms.

Jag bara gnäller och gnäller på allt. Hur stressigt det är med skrivningarna och hur mycke andra läxor jag också har att ta itu med sammtidigt. Hur mycket kommer jag inte klaga nästa år då när jag skriver flera ämnen. Iår har jag ju bara ett liksom. Usch nej, fy på mig.
Jag har själv valt skola och kurser och jag har också själv valt att skriva psykologin redan nu så får skylla mig själv och helt ärligt... Det är gymnasiet, vad hade jag förväntat mig?! Jag blir fett irrierad på mej själv när jag inte gör annat än klagar!
Men visst, sålänge det inte helt och hållet går till överdrift är det väl okej, snart är det skrivet ju så då behöver jag inte gnälla mer, haha!

Sådär när jag endå håller på med att klaga kan jag berätta att jag inte förstår något alls av det vi håller på med i finskan för tillfället och jag blev underkännd till och med i ett enkelt litet förhör vi hade så kursprovet kommer inte blir roligt men får bara försöka bli godkännd, har denna och en kurs kvar och måste absolut bli godkännd i någon av dem! ÅNGEST :D

Jag tycker om vårt land, jag tycker om finska och jag vill lära mig men av någon anlädning hittar jag ingen logik och inget jag kan förstå när de kommer in i huvudet på mig. Allt åker bara ut lika fort igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0