Bra bio!

Vecka 47
Måndag skola, jobb och plugga på prov.. Tisdag bio med fina kusin, Breaking Dawn part 2. Så förbaskat bra!
Så gott som hela onsdagkvällen spenderade jag i Abc. Först med Pernilla och senare med Cappe. Och där var människor jag verkligen inte trott skulle vara där, men inte mej emot! Absolut inte^^ Torsdagen jobb och fredagen var lagom random. Simme skämtade att han inte orkade gå till  butiken vilket jag tog på fullaste allvar och åkte och hämtade honom. Länge sen vi umgåtts så det var skoj :) Och senare till Fé med Cappe, varken Sara eller Simme kom med sen fasten båda funderade på det tyvärr :/ Fruktansvärt... Bara massa 40+:are som var hur äckliga som helst.. Vi stack fort därifrån, kuskade hem och kom sen själv hem för att äntligen få sova.
 

Man märker att jag hade varit kusk i helgen :D
Sjukt bra bio!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0