Skumparty och dålig söndag.

Vecka 46
Under veckan blev det en del historiapluggas men det fastnade inte alls. Lite jobb och lite chill med vänner. Så blev det fredag och jag satt på jobbet. Fick ett meddelande från en vän uppifrån landet att han skulle befinna sig i Ekenäs under helgen så såfort jag slutade drog jag till Ekenäs och Fé för att träffa honom. Skitkul eftersom det var ungefär ett år sen senast. Dansade med honom och alla hans coola kompisar och resten av Santa Fé också för den delen. Träffade på en kompis syster också som jag chillade med. Vi hade superkul!
Efteråt körde jag hem lite fyllon, dom kunde inte bete sig för fem penni! :D
Fick se hur de bodde tillåmed, pajjade på en suupersöt katt, hemst trevligt alltihop (och allihop)^^
Slöade hela lördagen men mot kvällen var det dags att fixa sig och dra till Ettan på skumparty. Full fiilis och skummet var apkul! När de var slut tog vi en snabb runda till Nattfotisen i bollhallen och så körde jag hem folket sen :)
Underlig söndag, konstig fiilis..
 
Såhär kan en helt vanlig söndag i Abc med Cappe se ut när man sitter och funderar på livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0