Stooor firmafest.

Vecka 44
 
På onsdagen bestämde jag och Pernilla oss för att åka till Ekenäs och simma lite. Så skönt och bastu efteråt, perfekt! Så på kvällen drog jag på Halloweenparty till Kårken med grabbana :) Så gott som alla var utklädda, det var awesome! Mest fiilis på dansgolvet var det när det spelades backstreetboys, galet!
Så vägrade de låta mej köra hem min bil eftersom det hade frusit på och jag hade inga vinterdäck. Alla var totalt emot det så gick med på att låna tillsist. Så på morgonen när jag vaknade stod inte min bil där på sin plats :(

På lördagen var det tidigt upp och iväg till Hesa på firmafest. Stor firmafest med hela Varuboden-Osla. Skoj som fan hade vi med god mat, dragqueen, egenblandade drinkar i smyg, trevligt folk, program, långa bussresor, virras runt i Karis och efterfest, Tack alla! :D
 
 
Annars bestod veckan mest av jobb, skola och chill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0