Förbannade söndagar.

Söndag 9 september
Hata söndagar. Åtminstone de senaste...
Man har ingen ork att göra något men man har endå en massa som ska göras. Läxor, skolarbeten, städa och så ska man förutom det ennu sova i vettiga tider så man orkar stiga upp och gå till skolan på morgonen.
Förutom det är humöret inte det bästa heller. Sur, arg, ledsen och allt känns hopplöst.
Anyway så steg jag upp vid tolv. Gick till butiken och köpte mer grekisk youghurt men denna var bara typ superhård och äcklig, inte alls krämig och god som den förra jag köpte, äckligt. Så blev bara ennu surare.
Har nu fått några avsnitt av One Tree Hill påsedda, alla läxor gjorda och lite sånt så tänkte att jag inte skulle sitta här mer ikväll utan istället ta hälsokunskapsboken i handen och plugga lite till skrivningarna. Städa skulle jag också hinna med då kanske men vet inte om det kommer lyckas... Vi får se vad det blir av dagens sista timmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0