Fullt upp och sömnbrist.

Fredag 7 september
Började åtta ennu en morgon. Tre lektioner, en lunch med Eve och så två håltimmar. Gick till Canny och köpte en present åt Api. Hem en sväng hann jag också med. Sen tillbaka till skolan för två timmat modersmål. Fick arbetet färdigskrivet så nu har jag  varje fall ett mindre.
Hemma hann jag inte vara länge innan klockan blev sex och vi stack på födelsedagskaffe till fina kusin. Gott att äta, intressant snack och söt vovve.
Passade på att komma hem när jag fick skjuts men inte långt senare kom Pernilla efter mig. Lite krus, massor av babbel och en runda till Abc.
Hem, chatta, fixa med lite bilder och borde sovit för två timmar sen.. minst. Har sovit alldeles för lite senaste dagarna och imorgonbitti jobb så ingen sovmorgon. Men nu blir det sova i varje fall.
Dröm sött<3
 

Jag, preseten och det fina födelsedagsbarnet<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ett fan av Star Wars, One Tree Hill, Supernatural, Gossip Girl eller True Blood? I så fall kolla in shopen: http://fatmasshop.blogg.se :)

2012-09-08 @ 15:45:18
URL: http://fatmasshop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0