Halkbanan undan.

Torsdag 6 september
Steg upp och hoppade i en lång varm dusch. Cyklade iväg till skolan för två timmar geografi på vilka jag bara satt vid en dator och samlade ihop lite information och sen en timme engelska. Kom hem och hade ett par timmar fria innan klockan blev två och jag drog till halkbanan och slirade runt lite, skojskoj :D Nu är den undan och eftersom jag var ensam fick jag flera timmar så inte mycke kvar nu! Det börjar närma sig.
Hade sen massa som jag borde fått gjort men satt bara och gjorde inget som vanligt. Får snart ångest eller något. Snart börjar skrivningarna, provveckan strax efter, innan det ska jag ha körkort och en enorm hög skolarbeten fixade, förutom det ska jag ha tid att jobba, umgås med vänner och ha ett liv... Verkar som om livet får vänta lite...
 

Huuups, spillde visst kaffe över hela mig.. och tungan fastnade utanför munnen me vad kan man göra :O
Supertråkigt skämt men jag hade tråkigt när jag väntade på att få sticka iväg och köra vilket resulterade i en massa underliga egobilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0