Har köpt ny telefon.

Torsdag 30 augusti
Gick till skolan till åtta men slutade bara tre timmar senare så det var inte farligt alls. Två slöa timmar geografi och så lite engelska. Direkt sen åkte jag iväg och gjorde teoriprovet och klarade det! :) Men det passade inte med halkbanan innan nästa torsdag så kan inte köra upp då och sen har jag ennu några körlektioner kvar så kommer ennu ta minst två veckor tills jag får kortet. Klarar jag det inte på första så kommer jag inte få köra fri och ensam på evighetslänge så får verkligen hoppas.
När det var gjort kom jag hem en sväng och sen till skolan för att höra på skrivningsinfo. Usch det är alldeles snart juh!
Efteråt hämtade Pernilla mig. Vi åkte iväg till Ekenäs. Fick äntligen ny telefon köpt. En Galaxy 2II blev det och jag är nöjd. Så vidare till stranden där vi satt och snackade lite med Erika m.fl. men de andra stack rätt fort.
Vi funderade lite på att åka till Lojo men det blev aldrig något med det eftersom det var så skönt att bara chilla vid vattnet. Och så satt jag ju självklart och lekte lite med telefon, haha.
Så småningom bar det av hemmåt och gjorde inte mycke alls resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0