Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.

Södag 26 augusti
Vaknade niotiden av ett meddelande. Även det blev jag arg av. Vi chillade i varje fall någon timme men fick sen städa undan lite snabbt för jag skulle på jobb. De andra stack och jag började jobba. Sex timmar senare var jag helt slut och fick äntligen komma hem. Snackade ut om gårdagen här hemma hos mig. Bra att jag äntligen fick veta sanningen men självklart tar det ont som fan. Det är sånt som händer jo men den vetskapen tar endå inte bort smärtan på någå vis. Han stack och jag träffade Pernilla. Stackars henne som fick stå ut med mitt humör just då :D
 
Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0