Jävla skitdag! Fast inte egentligen.

Söndag 2 september
Vaknade, satte mig vid datorn och snackade med Cappe typ hela förmiddagen. Ingen av oss var på farligt glatt humör... Haha bara massa suras på allt :D Senare kom Pernilla hit så fick höra vad som egentligen hänt igår för förstod verkligen inte, blev helt sjukt förvånad. Inte shyst gjort men man måste göra va som känns rätt.
Mot kvällen blev det ett flera timmar långt snack med honom.. Om allt.
Vill inte hacka på eller trycka ner men jag vet att det låter så ibland. Det är inte meningen, jag är inte särskillt arg mer, alla gör vi misstag, det är okej, ingen är perfekt. Dessutom fick jag ju veta hur det egentligen låg till så ja... och lycklig var jag så då har det ju inte så stor skillnad vad som hände sen. Värt det :)

 
Man kan inte alltid vara på gott humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0