Kul dag med ett förjävligt slut.

Lördag 25 augusti
Hann med väldigt mycket idag. Steg inte upp jättetidigt men när jag väl stigit upp gick jag först till stan. Handlade lite och gick sen via Canny där jag fyndade en supermysig tröja och lite annat. Kom hem och städade innan jag började fixa mig. Pernilla kom hit och så stack vi en sväng till Serendi och träffade Nette, Alex, Simme och Cappe. Nette och Alex for vidare och vi andra kom hem till mig. Förfestandet började, massa snack, kortspel och annat trevligt. Vi hade riktigt jävla rolit! Sen drog vi till Ettan och eftersom jag var på lite smådåligt humör hade jag druckit för mycket så vet inte i detalj vad som hände sen. Vi gick runt och dansade som galningar och snackade med folk ungefär. Senare när jag var uppe på kansten brevid dansgolvet och dansade kom en snubbe och lyfte upp mig på sina axlar. Sjukt roligt :D Resten av kvällen minns jag däremot tydligt och klart. Blev så jädra respektlöst behandlad... Förstår inte hur man kan göra så! Var så förbannad, så arg men framför allt så ledsen. Visste som inte vad jag skulle göra av mig själv när vi tillslut tog oss hem. Pernilla och Cappe kom till mig och sova och direkt efter ett antal glesa och arga meddelanden från mej somnade jag som en stock. Usch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0