Nio timmar jobb och inte mycke dansas.

Lördag 8 september
Började jobba kvart över nio med nio långa timmar framför mig. Kände verkligen inte för att sitta och vara supertrevlig mot massa halvsura människor... Var liksom lite för trött för det men bara att bita ihop och vara glad och trevlig endå, får ju trots allt betalt för det så ska inte klaga.
Efter jobbet kom jag hem och fixade mig och lite sånt. Så var det tänkt att jag, Pernilla, Nette och kanske Katten skulle ut men de två första bailed i sista minuten vilket kändes lite surt. Men Katten kom hit, vi provade kläder, fixade oss, snackade och hade skoj<3 Så gick vi iväg till Nox men det var ett fjasko. Så gott som tomt. Vi två stog och dansade och hade hela dansgolvet för oss själva. Lite efter tolv hade de visserligen kommit mer folk men fortfarande inte fler än tre stycken på dansgolvet så vi stack... Sååå onödigt... Skitkul att dansa med Katten men de kunde vi fan ha gjort hemma hos mej istället. Skulle varit precis lika roligt om kanske inte lite roligare till och med :D
Kom hem, satt på datorn och var sur på den ena och den andra en stund men sket sen i det och kollade på One Tree Hill hela halva natten... Fin lördag.
 
Denna fina himmel möttes jag av när jag slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0