Skola, jobb och spökligheter.

Måndag 3 september
Skola två timmar, matematik. Så hem och fixa lite skolarbeten, slöa, nörda och chilla innan det var dags att sticka på jobb. Satt i kassan och gäspade sex timmar innan jag äntligen fick sluta och slapp att skrämma flera kunder med små hostattacker.
Blev och snacka med Pernilla och lite andra en stund men sen hemcyklandes i kylan.. Man börjar märka alldeles för tydligt att vintern är på väg. Inte alls trevligt.
Så massa chatt och sen sova.
För övrigt är jag fett sur på sonera eftersom jag har avtal om obegränsat internet per månad och så fick jag meddelande om att jag använt typ 80 procent..? Får gå och fråga om det.
 
Bara för att jag ser ut som ett spöke. Och spöken är coola, speciellt utan smink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0