Utekväll med finisar.

Lördag 1 september
Vaknade efter nästan tolv timmars sömn men man blir trött av för mycket sömn också så var superpigg när jag vaknde men gick sen bara omkring som en zombie, humöret sjönk också. Drog i varje fall iväg för att handla med mamma och när vi kom hem satte jag mig och kollade lite one tree hill och åt bondost. Så gott<3
Så var det att fixa allt, städa, duscha och fixa mig. Senare kom Nette, hennes snubbe och Cappe hit och chillade. Snacka messa strunt och hade trevligt. Men de skulle iväg så blev ensam en stund. Så kom Pernilla, Sara, Cassu, Katten och Cappe hit. Chilla med musik, dricka, feelis och snack.
Halv elvatiden drog vi till Nox. Dansade loss som galningar och hade sjukt roligt.
Men så senare, nån timme efter midnatt sådär så börja irritationen stiga... Folk feida, andra var bara superledsna och resten satt och gnällde.
Väldit störande också när någon sitter och säger att de har väldigt tråkigt och nog alldeles just går hem men så går de inte endå utan stannar och fjantar sig. Okej fine! Men jag vill inte se det!
Men efter allt detdär hade min feelis växt till sig ennu mer så dansade ennu galnare bland annat med söta Katten<3 För när jag är ute och blir sur får jag världens energikick vilket leder till att jag knappt ens kan sluta dansa en sekund.
Dansa ennu mer och så var det efterfest hos Katten. Mina söta vänner hade facerapeat mig tidigare på kvällen och det fick jag ett samtal om mitt i natten. En random kille hade väl läst det och ringde till mig och sa att jag hade gett min nummer till honom.. haha sure, aldrig. Och att han läst min status på facebook. Oukidouki men skulle vara kul att veta vem det var, haha.
Så var det dags att dra och jag blev följd hem, haha, humor som fan men vet inte vad jag ska tro egentligen, härregud vilken kväll :D
 
Några bilder från förfesten. Vilka fina vänner jag har<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0