Snart till Brusa :)

Nu har jag inte skrivit på flera dagar igen... jag är hopplös, jag vet :P
Första prao veckan avklarad, de va skitkul i Seppälä faktist :D och sen att sträcka omkring i Ekenäs efteråt. Vi va till Uncan i fredags igen, mer människor då men vi var inte så länge sen hem via och ta alla saker som skulle med till Sara eftersom jag skulle sova där så kom dom hit efter mej för vi skulle till ärrän å hyra skräkfilm. Det blev "The Eye". Den va bra men skithämsk på några stellen :O sen såg vi på "Wild Child". Den är kiva :D
Vi for och sova först typ någon gång halv fyra, fyra.
På morgonen när vi vaknade såg vi en film till :P "Shallow Hal"
Efter att ha ätit lite mumsigt gick vi ut i vintrekylan...:P men det va svinkalt så vi gick rätt snabbt in igen xD

Idag har jag fått tiden att gå genom att se på tv och sitta här, dessutom har jag packat och gjort mej klar för att åka till Brusa. Internat i typ en vecka, weee :D Men jag har två böcker jag måste läsa till skolan, fuck liksom. En till enkan och en till moddan, båda är dessutom rätt trista :( men man får väl tvinga sej till det så ska det väl gå :P
Men jag måste sluta skriva nu, har lite saker att göra ännu och sen bär det av till Kimito, Brusa :D
Skall försöka hitta dator där så att jag kan uppdatera :)

:O Scary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0