Rita är här :D

Asså jag får problem på mej själv, jag är ju skitdålig på att uppdatera här :O Det är nästan en vecka sen sist!
Men i varje fall... Tisdag var det fyssa prov, onsdag modda förhör, torsdag rella förhör och fredan matta prov. Inget dera speciellt svårt men mattan gick bajs även fast jag tycker det är ganska lätt. Det var en grej som jag inte kunde komma på hur man skulle göra... men problemet var att man behövde just den grejen i två uppgifter båda värda 6 poeng var. Så jag kommer väl få typ 5-6 i vitsord, eller jag vet inte :P Men fan va de harmade! :@
Strunt samma bara jag inte får sängt i betyget, vilket är möjligt :(
Föresten så kom Rita, asså min moster hit på torsdan så vi var efter dem från flygfältet (vilken tur att flygstrejken var slut :D). Jag fick två böcker, en väska och lite annat av henne :)
Igår va ja me Sara och Bello lite efter skoln sen till Rita och idag var vi till Ekenäs men jag hittade typ inget. 
Eftersom jag, mamma, pappa, Rita, hennes man och två vänner till dem skall åka till Thailand i slutet av januari, 21 eller 22 tror jag, har det blivit en hel del prat om det. Vi skall vara borta två veckor, första veckan i Phuket och andra veckan på Koh Samui. Det skall bli så varmt och kiva :D. Ett problem bara, nämligen att om svininfluensa epidemin slår till riktit ordentligt i Sverige då så kan de vara att Rita inte kan få ledigt :(
En massa stränder och  gatuförsäljare, det kommer bli helt bäst :) Normal temperaturen på dagen lär ska vara 28-33 grader, wohooow liksom! :D
Men usch, jag kommer ju att ha massa läxor, fast i och för sej är det nog värt det.
Men nu ska jag sova, gonatt <3
 Koh Samui - kolla in vilka ställen <3
Koh Samui - med en massa helt otroligt fina stränder! :D
Och så måste jag bara lägga in lite bilder på fiskar
adang-rawee-diving.jpgfiint!

diving-koh-chang.jpgGulligt! jag vill också dyka <3

Och så en sista bild idag bara :P
diving-phi-phi.jpgDet ser såå coolt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0