Ont i halsen :/

Idag har jag bara suttit hemma, men Rita och dom har varit hit och äta och nu sitter alla där nere och babblar. Jag har sökt lite om hotellen vi skall bo på i Thailand... Jag är såå uppspelt, det ska bli så nice. Visserligen skulle det ju varit ännu roligare om nån i min ålder skulle varit med,asså nån kaveri, jag får väl smugla med Sara, låsa in henne i resväskan xD Men den ena av Ritas vänner är inte så JÄTTEgammal :P Och Rita är såklart kivogast :D
Btw så var jag sjuk igår, lite feber och skit hes, lite hes redan på fredagen så det lät för hämst när vi hade muntlig presentation inför klassen xD Nu har jag bara lite ont i halsen.

Första veckan i Thailand, alltså i Phuket bor vi på hotell Andaman Seaview
http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Asien/Thailand/Phuket/KaronBeach/Accomodations/Pages/AndamanSeaview.aspx?hBookingBtn=true

Andra veckan, alltså på Koh Samui bor vi på hotell Chaweng Cove Resotel
http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Asien/Thailand/KohSamui/Accomodations/Pages/ChawengCoveResotel.aspx?hBookingBtn=true

Föresten... Mamma kan bara inte sluta oroa sej över vad hon ska ha med för kläder så hon och Rita gick igenom det typ nu redan, jag menar guuud, det är ju två månader kvar xD Jag tror inte att jag kommer ha speciellt stora problem med packningen :P Daremot kommer jag antagligen skriva något om Thailand i varje inlägg de närmaste två månadern xD och antagligen ännu längre :D

Såg nått repris på FST5 av Lilla Melodifestivalen i Sverige i år. "Ulrik - En Vanlig Dag" var såå bra <3 Han vann faktist :D
Annars har jag typ bara suttit här vid datorn idag. Msn och Google typ xD

Måndag imorgon igen vilket betyder skola... trist! Men jag börjar först klockan 10.50 = sovmorgon, skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0