Modeshow imorron xD

Jag hade det rysligt svårt att stiga upp imorse, var såå sjukt trött xD Men vi har fått nya läseordningar och det har ändrat så att jag inte börjar klockan åtta mer men ja börjar tio istället för elva på måndan :( Dessutom har vi dubbeltimme finska typ på torsdagen tror jag :O HATE, HATE, HATE! Asså jag är så usel på finska, det är patetiskt!
Efter skolan var Sara hit :D Vi hade såå rolit, hörd på musik å satt vid datorn typ xD
Sen när hon stack har jag typ bara babblat med folk på msn :) 
Imorron är det någon temadag i skolan, vi ska typ räkna ekonomi... låter trist. Men vi skall också få se på en modeshow som någon klass i åttan har gjort :D De har ska typ köpa kläder billigt från något loppis och sen leka modeller :P Det ska bli kiva att se :P Dessutom får vi våra betyg... vill int ha det för ja ha sänkt i några/något ämen... men nåja, inte är det hela värden :P Sen senare är det julgatans öppning, jag skall dit med Sara :D Och så kan det vara att hennes kusin och en till också kommer dit med oss :)
Sen veckoslut :D Jag har varit söming hela veckan och dessutom gått och sovit för sent så det skall bli skönt med veckoslut. Jag skall försöka sticka och sova lite tidigare imorron men det kommer inte att lyckas utan jag kommer bara sitta här framför datorn :P Men jag ska åtminstone försöka xD
Se nu, nu är klockan redan halv tolv så jag borde vara och sova redan för att orka upp imorron men va fan, det är bara att tvinga sej själv :P
Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0