Ekenäs :)

Annars har det inte hännt mycket, den här veckan, skola och sånt bara.
Det var föresten fredagen den 13:de nu i fredas. Men det var en bra dag förutom att vi hade finska prov :/ Jag kan inget typ :P Sen efter skolan var jag och Sara till Ekenäs. Träffa Sebbe, Kim, Johan m.fl. Vi gick typ bara omkring men det vara kiva endå :) Men kallt som vanligt.
Sen for vi hem med det tåget som far typ 20 före 10 och Saras syrra kom efter oss från tågstationen så dom körde hem mej också.
Igår var E.M.D med i tv :D Dom är bra <3
Faktist i något så nördigt som Dansbandskampen :P Dom satt med i juryn och banden som spelade hade gjort om deras låtar. Highlights sjöng "Baby Goodbye" det var helt ok. Sångaren Andreas Wistrand som varit med i Fame Factory för flera år sedan sjunger faktist bra, det bästa jag hört är när han sjöng "You Say The Best When You Say Nothing At All" <3
Idag var vi till min "kusin" för han fyller snart år, såg på film och spelade PS2 :P

Jag börjar först tio före elva imorron, skönt :) Men jag måste endå och sova nu eller först har jag nog lite läxor att göra men sen så :P
Resten av veckan har vi prov eller förhör alla dagar... skitjobbit! Men gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0